תחפושות לילדים

אחת ההזדמנויות היחידות שלנו ההורים להתחפש, היא בחג הפורים שבו כולם מרגישים חופשיים ומשוחררים. עבור ילדים, כל יום הוא חג וכל יום הוא הזדמנות לביטוי ושחרור עצמי. באמצעות שימוש בתחפושות, הילדים יוכלו לבחור מי הם רוצים להיות, אין ספק שעבורם זו סיבה למסיבה.

תחפושות לילדים עוזרות לפתח את הדמיון

תחפושות לא מהוות רק אביזר מלווה למשחק כמו צעצוע, הן הסיבה העיקרית למשחק ותוכן המשחק נעשה בהתאם למהות התחפושת. הסיבה שהילד ירצה לשחק תהיה בעקבות התחפושת, לדוגמה, אם לילד יש תחפושת של כבאי, הוא יבנה לעצמו סיפור בו הוא יצטרך להציל אנשים או לכבות שריפות, הוא בעצמו יחשוב על העלילה וינסה להוציא אותה לפועל באמצעות המשחק.

פיתוח העלילה במהלך המשחק הוא אלמנט חשוב שיכול לפתח כלים נוספים כמו: בניית רצף סיפורי (התחלה, אמצע וסוף), להמציא דמויות נוספות ולהביא אותן לתחייה, הילד יחשוב על כל הפרטים הקטנים, מה הדמויות ירגישו, מה הן יאמרו ועוד.

משחק באמצעות תחפושות עוזר לילדים לבטא את עצמם

מלבד פיתוח עולם הדמיון, משחק בתחפושות, יכול לעזור לילד לבטא את הרגשות ולהביא לידי ביטוי את הפחדים שלו.

באמצעות לבישת התחפושת, הילד יכול להשליך את הרגשות שלו (שליליים או החיוביים) לתוך הדמות אותה הוא מגלם. לדוגמה, אם הילד מפחד ממשהו ומחפש אחר הגנה, הוא יכול להתחפש לשוטר או כבאי ולהגן על עצמו מפני הדבר שמפחיד אותו. תחפושת מלאה תעשה את העבודה אך גם באמצעות שימוש באביזרים ניתן לראות ולחוש את יכולת הביטוי העצמי של הילד, אביזרים של תחפושות כמו: כובעים, חרבות, רובים, כתר של נסיכה וכל דבר נוסף שעולה על הדעת.

בנוסף, לילדים יש הרבה רגשות שהם לא תמיד מרגישים בנוח לבטא, רגשות קיצוניים כמו כעס או אנרגיה, רגשות שביום יום מדוכאים על ידי החברה ועל ידי הנורמות שלה. באמצעות התחפושת, הילד יוכל לשחרר את רגשותיו באופן נורמלי לחלוטין.

ילדים לא תמיד יודעים לבטא את עצמם ולפעמים קשה לדובב אותם, באמצעות השימוש בתחפושות, תוכלו להתבונן בהם ובמשחק שלהם ולגלות דברים חדשים עליהם ואולי גם על עצמכם.

מגוון עצום של תחפושת לילדים מחכה לכם באתר מרמלדה

מי אמר שחייב להתחפש רק בפורים? באתר מרמלדה תוכלו למצוא מגוון תחפושות איכותיות ומקוריות בכל ימות השנה.

הנה טעימה קטנה למבחר התחפושות שתוכלו למצוא אצלנו: תחפושת רופא, תחפושת אסטרונאוט, תחפושת קאובוי, תחפושת קוסם, תחפושת וטרינר, תחפושת אביר, תחפושת כבאי, תחפושת נסיכה, ערכת תלבושת בלרינה, ערכת תלבושת שף ועוד.

כל התחפושות הינם מבית מותג משחקי הילדים המצליח, Melissa & Doug, הן סופר איכותיות, מתאימות למגוון רחב של גילאים וניתנות לניקוי בקלות. ללא ספק התחפושות מהוות מתנה מושלמת לילדכם או לבן משפחה אהוב שברצונכם לפנק.

gal garel