רובוטיקה

עבור ילדים, אין חוויה כיפית יותר מאשר לקבל רובוט חדש מהקופסא ולהתחיל להבין כיצד מפעילים אותו. רובוטים לילדים הם מזמן כבר לא טרנד חולף, אלא צעצועים לגיטימיים וחשובים שיכולים להתאים רבות להתפתחותם של הילדים.

תחום הרובוטיקה הוא תחום מרתק – המכונות מקבלות מידע מהסביבה ועל פי המידע הן נעות ומגיבות באמצעות חיישנים. בעבר, ילדים אפילו לא חלמו על רובוטים כמשחק, אם בעבר הילדים היו נתקלים ברובוטים רק בסרטים, כיום ניתן למצוא מגוון רחב של רובוטים לילדים למשחק בכל בית.

יתרונות משחקי רובוטיקה

1. מוטוריקה עדינה

ברוב המשחקים, תקבלו קופסא עם חלקים שונים של המכונה והמשימה הראשונה של הילד היא להרכיב באופן עצמאי את הרובוט בהתאם להוראות. כמובן שרובם יקבלו עזרה ממבוגר אך אין ספק שמשימת ההרכבה תשרת אותם ותשפר את המוטוריקה העדינה שלהם. חיבור, חיווי והפעלה יעשו את העבודה ויחזקו את הקשרים הקוגניטיביים.

2. עבודה עצמאית


כפי שציינו, ברוב המשחקים, הרכבת הרובוט נעשית באופן עצמאי על ידי הילד או הילדה. עבודה עצמאית הוא אלמנט חשוב מאוד בהתפתחות הילד, לא רק שהוא מתפתח ומסוגל לחשוב באופן עצמאי, ליישם, לטעות ולנסות שוב, לטווח הארוך הוא צובר ביטחון עצמי ותחושת גאווה על משהו שהצליח בכוחות עצמו. נקודה שכזאת היא חשובה מאוד בהתפתחות הילד וגם הכרחית, העובדה שניתן לעשות זאת באמצעות משחק כיפי ומהנה היא משמחת עוד יותר.

3. משחק מהנה וכיפי

היום רובוטיקה היא תחום פופולרי, וברור מאוד שהרובוטים השתלטו על העולם. אנחנו רואים את זה בסדרות, בסרטים ואפילו בסופר כאשר אנחנו מעבירים את המצרכים באמצעות הקופה המהירה. הרובוטים כאן כדי להישאר, אין ספק שמשחק ברובוטים לילדים הוא חלום שמתגשם והוא כיפי להם בטירוף. המשחק מעניין מאחר והם יכולים לשלוט ברובוט ולגרום לו לעשות דברים, הם צריכים להבין איך הוא עובד וכיצד מפעילים אותו. הפעילות הינה מאתגרת ומהנה לא פחות. הילדים יכולים לשחק ברובוטים בשקט מספר שעות וליהנות. בנוסף, זהו אינו משחק חד פעמי ותמיד הם ימצאו את עצמם משחקים ונהנים בכל פעם מחדש.

לאילו ילדים מתאים צעצועי רובוט?

רוב המשחקים של רובוטים לילדים וסטייל של רובוטיקה בכלל מתאימים לילדים בני 8 ומעלה ואינם מתאימים כלל לילדים מתחת לגיל 3. לרוב, בנים יתלהבו מהמשחק יותר מבנות אך כיום, גם בנות מתלהבות לא פחות מגאדג'טים ומכונות להרכבה. מלבד העובדה שמשחק ברובוט יכול לשפר את המוטוריקה העדינה, את היצירתיות ואת יכולת העצמאות – משחק ברובוט מתאים במיוחד לילדים סקרנים. אלו שאוהבים לדעת הכול ולהתנסות בעצמם. הם יאהבו את המשחק ויאמצו אותו אליהם.

משחקי הרובוט מושלמים לילדים שלכם, באתר מרמלדה תוכלו למצוא מגוון משחקי רובוטים, החל מרובוט הידראולי ועד ערכות בנייה עצמאית לרובוטים ומשחקים שונים. בכל מוצר קיים פירוט מלא של חלקי המשחק, כך תוכלו לדעת מראש האם מדובר על משחק שבו הילד צריך לבנות את הרובוט ובדיוק אילו פונקציות הוא מכיל. כך, תוכלו להכין את הילד ולעורר בו את העניין והציפייה לקבלת הרובוט.

משחקי רובוט הם המתנה המושלמת לכל ילד סקרן, לבן משפחה אהוב או חבר. לקנות רובוט צעצוע לילד זוהי מתנת החלומות. לא רק שזו מתנה מתחשבת, אלא זו מתנה מאוד שימושית עם תועלות רבות לילד עצמו ולהורים שלו כמובן.

ילדים סקרנים? במרמלדה תמצאו מגוון רחב של משחקים


בקטגוריית מדע וחקר באתר, תוכלו למצוא מגוון משחקים המתאימים לילדים סקרנים, שיגרמו להם ליהנות ולפתח את החשיבה העצמאית. בין אם מדובר בערכות מדע, פנסים ומקרנים, וטלסקופים שונים.

gal garel