פנסים, מנורות לילה ומקרנים

משחקים המשלבים בין אור לחושך כמו פנסים, מנורות לילה ומקרנים, הפכו ללהיט בקרב הילדים. ההבדלים בין האור לחושך, בשילוב עם הצורות והאפקטים השונים, יוצרים עניין ומלהיבים את הילדים. בין אם בשעת משחק או כאביזר שנמצא בחדר בשעת הלילה - כל ילד ישמח לקבל פנס, מנורת לילה או מקרן מיוחד.

ילדים מרגישים מוגנים יותר עם משחקי תאורה


מנורות לילה הפכו לאביזר משמעותי בתהליך השינה וההירדמות בקרב ילדים. לילדים צעירים, לעיתים יש קשיי שינה, הם חוששים מהחושך ומחפשים אחר הגנה. העובדה שיש מנורת לילה בחדר, שמקרינה דמויות מרגיעות, מקלה על הילדים להירדם ומקנה להם תחושת ביטחון.

באתר מרמלדה, תוכלו למצוא מגוון מנורות לילה ומקרנים עם איורים מיוחדים שכל ילד יאהב, לדוגמה: מנורת לילה ומקרן מהאגדות עם 24 שקופיות צבעוניות, מנורת מקרן בנושא גלקסיות וחלל, מקרן אורות הצפון, מנורת גלובוס מרחפת, מנורת הר געש, מנורת טורנדו ועוד.

בהתאם לתחומי העניין של הילד, תוכלו להעניק לו מנורת לילה ומקרן שאיתם הוא לא יפסיק לשחק גם במהלך שעות היום.

משחקי תאורה עוזרים לפתח את הדמיון


המוח של הילדים לא מפסיק להתפתח, ואם עבורנו הגבולות ברורים, בשבילם עדיין לא. כל משחק פשוט ונורמטיבי עבורנו, מהווה עבור הילדים עולם שלם של אפשרויות. במשחקי תאורה כמו פנסים, מנורות לילה ומקרנים מיוחדים – הדמיון של הילדים לא מפסיק לעבוד.

מאחר וכל משחק הוא בתחום מסוים, הילדים יכולים לפתח את הסקרנות ואת הידע שלהם על התחום ובמקביל להמשיך לחלום ולדמיין. לדוגמה, עם מנורת מקרן בנושא גלקסיות וחלל, הילדים יוכלו ללמוד על החלל החיצון בעקבות השקופיות המדהימות שנמצאות בערכה ובמקביל לדמיין את עצמם כאסטרונאוטים.

כל ילד צריך פנס


פנסים הם אביזר הכרחי בכל בית. מבוגרים משתמשים בפנסים בעת הפסקות חשמל או כאשר הם הולכים לקמפינג וטיולים ליליים. לעומת זאת, ילדים הופכים את הפנס לשעת משחק ומוצאים לפנס שימושים שונים בהתאם לסיפורים שהם מספרים לעצמם: הצלה, חדר חושך, חיקוי של דמות מסרט או מסדרה אהובה וגם כלי עזר לשעות הלילה.

כיום, פנסים לילדים הם יותר מרק פנסים שעוזרים להאיר את החדר. לכל פנס יש מאפיינים כיפיים. בין אם הפנס יכול להקרין דמויות שונות, הפנס מעוצב בצבעים מרהיבים או שניתן להשתמש בו בדרך לא שגרתית.

בין הפנסים המיוחדים שתוכלו למצוא אצלנו באתר: פנס ומקרן חיות מצחיקות, פנס ומקרן כרישים, פנס ומקרן גורים מתוקים, פנס ראש לטיולים ליליים, פנס ומקרן פיות ליצירה, פנס מקרן בת הים ועוד.

אל תוותרו על משחקי תאורה לילדים שלכם

באמצעות משחקי פנסים, מנורות לילה ומקרנים, תוכלו לגוון לילדים שלכם את המשחקים. הם לא רק יעסיקו אותם לזמן רב, אלא במקביל יפתחו להם את הסקרנות ואת הדמיו

gal garel