טלסקופים ומיקרוסקופים

עולם החלל והאסטרונומיה הוא אחד התחומים שהכי מסקרן ילדים. המרחבים האינסופיים, כוכבי הלכת וההיסטוריה סביב הנושא – מרתקים ומהפנטים. הילדים רוצים לחקור את התחום ולהפעיל את הדמיון שלהם. באמצעות משחקי הטלסקופים והמיקרוסקופים, כל ילד יוכל להפוך לחוקר, וללמוד עוד על התחום המדהים הזה.

במשחק אחד – עולם שלם של אפשרויות


אם תבחרו לרכוש לילדים טלסקופ או מיקרוסקופ, תבינו שלא מדובר על משחק רגיל, אלא על משחק שמאפשר לילד ליהנות, ללמוד ולהתפתח באמצעות אינספור אפשרויות.

הטלסקופים לילדים שתמצאו אצלנו באתר מכילים מגוון רחב של פעילויות המונחות בחוברות צבעוניות ומאוירות, כך כל ילד יוכל ליהנות ולהבין כיצד להשתמש בהן. בנוסף, הטלסקופ מגיע עם עדשה רחבה, עיניות להחלפה וחצובה לשימוש אופטימלי. וכמובן, איך לא, עם מפת כוכבים וחוברת הוראות והסברים קלה להבנה.

בין הטלסקופים והמיקרוסקופים שתוכלו למצוא באתר מרמלדה: מיני מעבדת טלסקופ, טלסקופ ירח 30, טלסקופ מתקדם עם 50 פעילויות, הטלסקופ הראשון שלי וטלסקופ איכותי לנסיעות.

משחקי הטלסקופ באתר הם מבית המותגים המצליחים לילדים Buki france  ו- Brainstorm. מותגים אהובים המייצרים משחקי איכות מדהימים שילדים פשוט לא יפסיקו לשחק איתם.

מחפשים את המתנה המושלמת? הכירו את "הטלסקופ הראשון שלי"

כפי שציינו, עולם האסטרונומיה הוא עולם מרתק עבור ילדים. הם אוהבים לחקור וללמוד ובאמצעות משחק "הטלסקופ הראשון שלי" תוכלו לעזור להם לעשות זאת. הטלסקופ הוא מבית המותג המצליח Brainstorm והוא מותאם למשחק לילדים מגיל 8 ומעלה. הטלסקופ קל לשימוש ידני, הוא מגיע עם חצובה שולחנית, עדשה בקוטר של 42 ס''מ והגדלת אובייקטים עד פי 40.

מלבד הנאה צרופה והעסקת הילדים לטווח ארוך, את המשחק ניתן לשחק ביחד או לחוד, עם ההורים או עם חברים ובעיקר ללמוד ממנו המון. ניתן לצפות בכוכבים, להסתכל על הירח ולפתח את הסקרנות.

אם אתם מחפשים את המתנה המושלמת לילד או לילדה שלכם, או אפילו לבן משפחה אהוב, "הטלסקופ הראשון שלי" הוא לחלוטין הבחירה המנצחת. משחק כל כך מהנה ומלמד בתחום כל כך פופולארי תמיד יהיה מתאים עבור כל ילד או ילדה. אם תעדיפו משחק מתקדם יותר, תוכלו למצוא באתר מרמלדה עוד הרבה אפשרויות.

הילדים שלכם סקרנים? גרו את הדמיון שלהם באמצעות משחקי מדע וחקר

באתר מרמלדה, תוכלו למצוא מגוון משחקי ילדים בכל התחומים, במיוחד כאלו שנועדו לחינוך האנתרופוסופי. משחקים שיכולים לעזור להתפתחות הילד ולעצמאות שלו. ילדים עצמאיים וסקרנים, אוהבים לדעת הכול ומאוד אוהבים ללמוד, באמצעות משחקי מדע וחקר ניתן לעזור להם לפתח את העולם הפנימי שלהם ולרכוש מיומנויות חשובות.

בין משחקי מדע וחקר שתוכלו למצוא באתר מרמלדה, מלבד משחקי טלסקופ או מיקרוסקופ: ערכות מדע לכל הגילאים, פנסים ומקרנים מרהיבים המלאים פעילויות, רובוטים ממונעים, כלי תחבורה להרכבה, משחקי ארכיאולוגיה ועוד.
gal garel