מבוכי גולות

אחד המשחקים האהובים ביותר בקרב הילדים הוא מבוך הגולות. משחקי המבוכים, עשירים במגוון רחב של אלמנטים – עובדה שהופכת את המשחק למהנה ומסקרן. הילדים יכולים לשחק במבוכי הגולות שעות ואף פעם לא ימאס להם.

הרעיון שעומד מאחורי המבוכים, מלבד ההנאה, הוא האתגר. מבוכי הגולות מצריכים מהילד להיות אקטיבי, ללמוד, להבין, לחקור, להסתקרן ולבצע פעולות שונות. האתגר בפני עצמו מעמיד את הילד במצב שבו הוא חייב להצליח, או לפחות לנסות.

משחקי מבוכי הגולות מתאימים גם לילדים וגם למבוגרים

גם ההורים, האחים הבוגרים והחברים, אוהבים לשבת ביחד ולשחק במשחק שיכול לאתגר את כולם. במשחק מבוך גולות, תוכלו למצוא מגוון רחב של אלמנטים שונים שאותם יש לחבר יחד, לדוגמה: סט לבניית מבוך בעל 100 חלקים, רצועות, מגנטים, גולות, מסלולים ועוד. מכל האלמנטים שמגיעים בערכה, ניתן לבנות וריאציות שונות של מבוכים חדשים בכל פעם. בסוף, ברגע שהילד מגלגל את הגולה לאחר ההרכבה של המבוך ורואה שהיא מגיעה ליעדה, תחושת הסיפוק היא אינסופית.

באתר מרמלדה, תוכלו למצוא מגוון משחקי מבוכי הגולות מתאימים לילדים החל מגיל 5 (הגיל המינימלי יכול להשתנות ממשחק למשחק) והם מבית מותגי משחקי הילדים המובילים: Buki frace  ו- National Geographic. כל ערכת משחק מגיעה עם הוראות מאוירות ומפורטות למדי על מנת שכל ילד יוכל להצליח.

בין המשחקים שתוכלו למצוא אצלנו באתר: מבוך גולות מגנטי 100 חלקים, מבוך גולות למתקדמים, מבוך גולות ענק ועוד. 

היתרון המרכזי של משחקי הגולות – שיפור הסקרנות והלמידה

מלבד תחושת ההנאה שהילדים מפיקים מהמשחק, הם גם לומדים על תהליכים שונים. ברוב המשחקים, האלמנטים הינם מגנטיים ויש צורך לבנות את המבוכים והמסלולים בזוויות וכיוונים שונים על מנת לגרום לגולה להגיע ליעדה. כל אלו מלמדים את הילד על חוקי הפיסיקה, על איך התהליכים עובדים בעולם וגורמים לו להתנסות בשביל להבין מה עובד ומה לא.

כל אלו הן מיומנויות חשובות שיכולות לפתח רבות את הילד. במשחקים כאלו מגיעים לידי ביטוי תכונות נוספות וחשובות לא פחות: סקרנות, היכולת לטעות ולתקן, שימוש בדמיון ועצמאות. כמובן שהילדים יכולים לשחק לבד או עם חברים, אבל בעת שעת משחק עם מבוגר, הם יוכלו ללמוד אפילו יותר ולפתח היטב את המיומנויות הנדרשות מהם.

מבוכי גולות – המשחק המושלם

כל הורה מחפש אחר המשחק המושלם עבור הילד שלו, כפי שאתם יודעים, האיכות עדיפה על הכמות. כל משחק איכותי עם מטרות ברורות, יוכל לסייע להעסיק את הילד שלכם ובמקביל לפתח לו מיומנויות חשובות.

אין ספק שמבוכי הגולות הפכו לטרנד בזמן האחרון אך הם כאן כדי להישאר. הילדים אוהבים אותם ואוהבים לשחק איתם עם אחרים. בעקבות ריבוי הפונקציות והאלמנטים במשחק, הוא לא חד פעמי ויוכל לשרת את הילדים למשך זמן רב.

gal garel