משחקי אוכל ובישול

ככל שהילדים גדלים, הם רוצים לחקות את הסביבה ובעיקר את ההורים שלהם. הם רוצים להתבגר ולעשות דברים שהם עדיין לא יכולים לעשות. הדוגמה הכי טובה היא המטבח. זה ברור שילדים אוהבים לאכול והם מחפשים את האינטראקציה עם ההורים ועם המטבח, אינטראקציה שבה הם יוכלו להתחיל לפעול בדיוק כמו המבוגרים.

בדיוק בשביל כך, המציאו את המשחקי אוכל ובישול, את מטבחי הבישול הכול כך מציאותיים אבל בקטן, מותאמים לילדים. משחקים של בישול במשחקי אוכל ובישול, מתאימים בדרך כלל לילדים החל מגיל 3. אך אין ספק שאביזרי מטבח לילדים או כלי אוכל ובישול לילדים יכולים להתאים גם לילדים צעירים יותר.

משחקי אוכל ובישול מפתחים את היצירתיות


כדי שילדים יגדלו, יתבגרו וילמדו כיצד להיות מבוגרים, הם צריכים לפתח את הדימיון ולהעשיר את העולם הפנימי שלהם. כפי שציינו, ילדים אוהבים לחקות את המבוגרים והדרך המצוינת להראות זאת היא במטבח. הם רוצים לערבב, לאפות, להכניס לתנור ולהרכיב את כל המרכיבים ביחד. פעולת החיקוי וההבנה של איך הדברים מתבצעים בפועל, מגבירה את היצירתיות של הילד ומפתחת את חוש הדימיון שלו. בנוסף, משחק במטבח יכול להעסיק את הילדים כמה שעות טובות.

עבודה על מוטוריקה עדינה

ילדים קטנים, אוהבים לעשות הכול לבד וכן, גם להפיל. באמצעות משחקי בישול ואפייה ושימוש בכלי מטבח לילדים, הם יוכלו להתאמן על המוטוריקה העדינה שלהם: לפתוח, לסגור, להכניס, להוציא, לערבב, למזוג, לחבר ועוד. כל הפעולות האלו הן פעולות חשובות שכולנו מבצעים ביום יום, כך הילדים יתאמנו ויעשו זאת באמצעות משחק מהנה וכיפי. העבודה הקשה בשבילם זה האתגר הכי כיף שהם יוכלו לצפות לו.

משחקים במטבח, ביחד ולבד

המשחק בתוך מטבח לילדים יכול להועיל להתפתחות הילד אך גם לחיבור בין ההורה לילד. ברגע שההורה מדגים לילד איך פועלים, מכינים וכיצד משתמשים בכל הכלים – לא רק שהחיבור של ההורה עם הילד מתהדק והם נהנים מזמן איכות, הילד רוצה להיות כמו ההורה ומתחיל להתקדם מבחינה קוגניטיבית ויצירתית.

במשפחות רבות, הבילוי המועדף הוא בארוחת הערב במטבח. באמצעות מטבח לילד, הילד יכול להכין מאכלים ומטעמים עם משחקי אוכל ובישול מרגשים, לקרוא לכל המשפחה ולהאכיל אותם, עובדה שמגבירה את תחושת החיבור והלכידות המשפחתית.

מטבח לילד? איך זה נראה בפועל?


באתר מרמלדה, תוכלו למצוא מגוון מטבחים המותאמים לילדים. המטבחים גדולים, מעוצבים ובעלי מראה מרהיב שמלהיב כל ילד. בדרך כלל, מטבחים לילדים כוללים את מה שנחוץ, לדוגמה: מקרר, מקפיא, מיקרוגל, תנור, גז, כיור, ברז, ארונות מטבח ועוד. ברוב מטבחי המשחק, לא תמצאו אביזרי מטבח לילדים או כלי מטבח של ילדים אך בהחלט תוכלו להשיג אותם בנפרד. בדרך כלל המשחקים האלו יגיעו כסטים ואז הילדים יוכלו להתאמן ולהרכיב. לבשל איתם, לאפות איתם ולהגיש לכם לשולחן.

באמצעות צעצועי אוכל לילדים, תוכלו ללמד אותם על צבעים שונים, פירות וירקות, סבלנות ולפתח את ההבנה שלהם בעולם הקולינרי, מידע שאף פעם לא מזיק.

המטבחים עצמם מפוארים וגדולים והם חלום עבור כל ילד. הם מתאימים לחדר ילדים והם המתנה המושלמת מהמשפחה והחברים. החלק הכיפי במשחקים שכאלו הוא שניתן להתאים את האביזרים לילדים בהתאם למה שהם אוהבים. הילד אוהב פיצה? תוכלו למצוא באתר כלי מטבח מעץ לילדים, כמו ערכה מעץ להכנת פיצה. הילד מכור לגלידה? תוכלו למצוא באתר ערכה מעץ להכנת גביעי גלידה. בנוסף, תוכלו למצוא סטים של פירות וירקות, סל מכולת ואפילו סט סושי מרהיב.

כל הערכות איכותיות להפליא ובטוחות לשימוש. לכם רק נותר לבחור את המטבח המנצ

gal garel