צעצועי עץ

יש צעצועים נצחיים יותר מצעצועי עץ? בכל בית תוכלו למצוא צעצועי עץ, בין אם חדשים ובין אם כאלו שעברו ממשפחה למשפחה במשך דורות. לצעצועי עץ יש יתרונות רבים, החומר האיכותי עוזר לשמור עליהם לאורך זמן ויהיה קשה לילדים להרוס אותם. בנוסף, אלו הצעצועים האהובים והנמכרים ביותר לאורך זמן.

משחקי אוכל מעץ

משחקי המזון נחשבים לפופולאריים ביותר בקרב הילדים. הילדים מנסים לחקות את ההורים ולנסות לבגר את עצמם. באמצעות משחקי אוכל מעץ, הילדים יכולים להעשיר את עולמם, ללמוד על מאכלים שונים, לנסות להבין את תהליכי ההכנה של המזון ולהיות מארחים טובים.

באתר מרמלדה, תוכלו למצוא מגוון משחקי אוכל העשויים עץ איכותי, מבית המותג האהוב Melissa & Doug. בין המשחקים שתוכלו למצוא: מארז מעץ להכנת עוגיות, מארז כלי תה מעץ, מארז כלי מטבח לילדים, ערכה מעץ להכנת פיצה, דוכן סושי מעץ, סט פירות מעץ, סט מנגל מעץ, ערכת קפה מעץ ועוד.

מלבד משחקי האוכל, תוכלו לעזור להם להגשים את החלום באמצעות מטבחים איכותיים מעץ. המטבחים "המאובזרים" כוללים: מקרר, מקפיא, ארונות, מיקרוגל, כיור, ברז, כיריים, תנור ועוד. המטבחים מהודרים, איכותיים להפליא והם עוצרי נשימה – הילדים שלכם לא יפסיקו לשחק בהם ולא ירצו להיפרד מהם בזמן הקרוב.

כלי נגינה מעץ

כלי נגינה תורמים רבות להתפתחות הילד בעקבות מספר רב של סיבות. ראשית, המשחק בכלי נגינה יכול לשפר את המוטוריקה העדינה, את הקשר בין היד לעין, את האחיזה, לפתח את השרירים ועוד. בנוסף, המשחק בכלי נגינה עוזר לפתח את החושים, בדגש על חוש השמיעה והמגע. והכי חשוב, כלי הנגינה עוזר לילד לפתח את העולם שלו, לשפר את היצירתיות, לשפר את יכולת הביטוי העצמי ואת הסבלנות.

באתר מרמלדה, תוכלו למצוא מגוון כלי נגינה העשויים עץ מבית המותג האהוב Melissa & Doug. צעצועי עץ אלו מעולים למשחק ולהתפתחות ילדיכם וגם מושלמים כמתנה לבן משפחה אהוב.

מבין צעצועי העץ שתוכלו למצוא באתר: פאזל צלילים סביבת הבית, פאזל צלילים מכבי אש, פאזל צלילים כלי נגינה, סט כלי נגינה מעץ מצלצלים, קסילופון מתגלגל ומנגן, פסנתרי נגינה, חלילית, זחל קסילופון צבעוני ועוד.

מגוון עצום של צעצועי עץ מחכים לכם באתר מרמלדה

מעבר למשחקי אוכל מעץ וכלי נגינה מעץ, תוכלו למצוא באתר מרמלדה מגוון עצום של משחקים אייקונים ומלהיבים העשויים עץ מהודר ואיכותי לכל הגילאים.

לכל משחק יש פירוט מלא שיקל עליכם בבחירה ובבדיקת ההתאמה לילדכם. הנה כמה משחקים אייקונים שכדאי להכיר: משחקי התאמות צבעים או אותיות העשויים עץ, פאזלים שונים עשויים עץ, משחק חנות מכולת, משחק אורווה, ערכת אוטובוס ותלמידי בית ספר, סט קוביות עשויות עץ, משחקי הלבשה מגנטיים, לוחות מנעולים, מגדלי טבעות, הך פטיש מעץ ועוד רבים וטובים.

gal garel