צעצועי עץ לתינוקות

צעצועים העשויים מעץ מלווים אותנו לאורך שנים, הסבים שלנו היו משחקים בהם בתור ילדים, אנחנו שיחקנו בהם וגם הילדים שלנו משחקים בהם. למרות שכיום העולם התקדם ורוב הצעצועים לילדים עשויים מפלסטיק, או מחומרים אחרים, עדיין צעצועי עץ נחשבים לצעצועים הנצחיים שברוב הבתים, לא יוותרו עליהם.

צעצועי עץ איכותיים

בין אם תבחרו צעצועי עץ אנתרופוסופיים או צעצועי עץ פשוטים יותר, עליכם לוודא כי צעצועי העץ שבהם משחקים ילדיכם, הם הבטוחים ביותר. באתר מרמלדה, אנחנו בוחרים את הצעצועים בקפידה, רב הצעצועים באתר הם מבית המותג המצליח והאהוב Melissa & Doug וכולם עשויים עץ משובח ואיכותי. כל הצעצועים באתר בעלי תווי תקן בינלאומיים ומאושרים על ידי מכון התקנים הישראלי.

לצעצועי עץ יש המון יתרונות

בין אם אתם מחפשים צעצוע משחק או צעצוע התפתחות, אין ספק שצעצועי עץ לתינוקות יעשו את העבודה. מאחר והתינוקות לא עדינים (בלשון המעטה), עליכם לבחור בצעצועים יציבים וחזקים ואלו לחלוטין צעצועי עץ איכותיים העשויים עץ משובח. לכן, אלו צעצועים שילוו את הילדים שלכם למשך זמן רב וכנראה יחזיקו מעמד לילד הבא.

לצעצועי עץ יש משקל רב יותר מאשר צעצועים אחרים, לדוגמה צעצועים שעשויים מפלסטיק. כך בנוסף, יכולת המישוש והמוטוריקה העדינה של הילד תשתפר פלאים במהלך המשחק.

באתר מרמלדה תוכלו למצוא מגוון צעצועי עץ

איזה כיף שאפשר למצוא הכול במקום אחד. באתר מרמלדה, תוכלו למצוא מגוון צעצועי עץ מנצחים, צעצועי עץ נצחיים ואיכותיים לפעוטות, תינוקות ולילדים.

צעצועי עץ לפעוטות

אין ספק שצעצועי עץ לתינוקות הם מבין רבי המכר שלנו. צעצועי עץ בחדר המשחקים של הילד, מאפשרים סביבת משחק נוחה ומהנה. החינוך המונטסורי מתאפיין בלמידה עצמאית וחופש בחירה. צעצועי עץ מעולים לשיטת החינוך הזו ומקנים יכולות נוספות והכרחיות לילדים מלבד הנאה במשחק. המשחקים בנויים כך שהילדים ינסו, יטעו ויצליחו ללא הפסקה, יפעלו באופן עצמאי ועל הדרך הם ישפרו את המוטוריקה העדינה תוך כדי שימוש בזיכרון שרירים.

באתר מרמלדה, תוכלו למצוא מגוון צעצועי עץ לתינוקות מבית המותג האהוב Melissa & Doug.
מבין צעצועי העץ לפעוטות שתוכלו למצוא באתר: צעצוע דחיפה חברים ביער, צעצוע דחיפה תנין, צעצוע משיכה צפרדע, משחק השחלת חרוזים, פאזל חברים בחווה, פאזל חיות, הך פטיש מהודר, מארז הך פטיש כדורים, מארז רכבי הצלה, קוביות למיון צורות, מגדל טבעות, רכבת צורות, מגנטי נסיכות עשוי עץ ועוד.

צעצועי עץ – עולם של אפשרויות

אנחנו דואגים לייבא את הצעצועים והמשחקים הכי איכותיים ומהנים לילדים. מלבד צעצועי עץ המיועדים לתינוקות, תוכלו למצוא באתר צעצועים מגוונים שאיתם ניתן ליצור עולם שלם. החל מצעצועי אוכל מעץ לילדים כמו ערכה לערכת פיצה, ועד מטבחי עץ מפוארים לילדים שבהם יש את כל מה שהילדים צריכים.
gal garel